Для роботи в ТОВ "ВІССМАНН" м. Київ потрібен фахівець:
Керівник сервісної служби
Місто: Київ
повна зайнятість,
Освіта:
Вища (теплотехнік, теплоенергетик)
Знання німецької / англійської мови.
Основні задачі:
- Знання ринку опалювальної техніки
- Аналіз ринку, конкурентні порівняння обладнання
- Розроблення процесів та вдосконалення схем роботи сервісної служби в нових умовах воєнного часу
- Формування, адаптація та реалізація стратегії розвитку сервісної служби
- Проведення сервісних навчань для сервісних інженерів та інсталяторів
- Внутрішні навчання для фахівців компанії
- Безпосередня участь у забезпеченні технічної (інженерної) підтримки процесу продажу
- Безпосередня участь у процесі діджиталізації
- Ревізія авторизованих сервісних партнерів
- Комунікація з партнерами
- Менеджмент складу запасних частин
- Практичний досвід роботи з котельним обладнанням (сервіс, ремонт)
- Підтримка інтерактивної карти сервісних партнерів
- Участь у створенні графіку семінарів, актуалізація тем семінарів, підготовка презентацій до семінарів
- Створення медіа контенту - відеороликів по навчанню, анімацій для порталу, рекламних брошур тощо
- Допомога у підборі запчастин та комплектуючих
- Постійна комунікація з колегами з метою покращення та оптимізації виробничих процесів та обміну досвідом
- Робота в SAP
- Координація роботи та взаємодія з іншими відділами компанії
- Виконання окремих службових доручень керівника
- Постійне підвищення кваліфікації, вивчення нових продуктів
- Дотримання корпоративних стандартів
Предметна область / основні теми:
- Альтернативні джерела енергії
- Котельне обладнання
Важливими особистими характерними рисами повинні бути:
- Досвід роботи в даній галузі від 5 років;
- Комунікабельність, лідерські якості;
- Вміння правильно висловлювати точку зору;
- Риторичні та дидактичні здібності;
- Відповідальність / надійність;
- Стресостійкість;
- Знання німецької / англійської мови (обов'язково);
- Готовність до відряджень;
- Наявність водійського посвідчення категорії В