Увійдіть на партнерський портал Viessmann та в партнерський магазин Viessmann

Домовласники Професіонали

Гарантійне обслуговування побутового обладнання Viessmann

Гарантійний строк експлуатації побутового обладнання торгової марки Viessmann, запасних частин до нього, електронагрівальних вставок, основного теплообмінника котлів

  • Гарантійний строк експлуатації обладнання торгової марки Viessmann становить 24 місяці з моменту введення його в експлуатацію, але не більше 27 місяців з дати продажу та не більше 42 місяців з дати виготовлення, яка зашифрована в заводському номері обладнання. (Восьма цифра заводського номера означає останню цифру року, а за дату приймається 31 грудня).
  • Для котлів Vitopend 100, Vitodens 050, Vitodens 100 та Vitodens 111 можливе отримання подовженої гарантії сумарним строком до 36 місяців, а для котлів Vitodens 200/222/242 – до 60 місяців з моменту введення котла в експлуатацію. Даний строк дійсний за умови монтажу котла спеціалістом з актуальним посвідченням інсталятора Viessmann, введення котла в експлуатацію Авторизованим сервісним партнером протягом 12 місяців з дати продажу та проведення щорічного технічного сервісу.  (*)
  • Гарантійний строк експлуатації електронагрівальних вставок для ємнісних водонагрівачів становить 12 місяців з дати продажу.
  • Гарантійний строк експлуатації запасних частин до обладнання торгової марки Viessmann становить 6 місяців з дати встановлення.
  • Гарантійний строк експлуатації основного теплообмінника котлів Vitodens, проданих починаючи з 05/2013, становить 10 років з дати продажу.

(*) Дані умови дійсні за умови наявності сервісної книжки нового зразка.  Зазначений гарантійний строк експлуатації обладнання дійсний тільки за умови проведення технічного сервісу по завершенні 12-місячного строку його експлуатації. Детальні гарантійні зобов’язання наведені нижче та дублюються у кожній сервісній книжці.

Авторизовані сервісні партнери у Вашому місті

Всі роботи, пов’язані з гарантійним та післягарантійним обслуговуванням побутового обладнання торгової марки Viessmann, повинні виконуватися організаціями, співробітники яких пройшли навчання та отримали відповідні повноваження (паспорт фахівця) від ТОВ "ВІССМАНН".
З питань щодо первинного введення обладнання в експлуатацію, проведення технічного сервісу та виконання післягарантійних ремонтів Ви можете звертатись до наших Авторизованих сервісних центрів та Сервісних партнерів.
Увага! Роботи, пов’язані з виконанням гарантійних ремонтів, повинні виконуватися виключно Авторизованими сервісними центрамиАвторизовані та VIP-авторизовані сервісні партнери: дивитись на карті

 

Кожен котел побутової серії Vitopend та Vitodens отримує унікальну сервісну книжку визначеного зразка з захисною голограмою

Сервісна книжка містить детальну інформацію щодо умов гарантійних зобов’язань виробника, відривні талони на різні види технічних робіт та є невід’ємною частиною обладнання.
Звертаємо увагу на те, що усі поля відривних талонів сервісної книжки повинні бути заповнені у повному обсязі.
Як не помилитись і отримати максимально тривалу гарантію на обладнання Viessmann? Читайте рекомендації наших фахівців. 

Основна інформація про гарантію Viessmann

На додаток до встановленої законом гарантії ми також пропонуємо додаткові гарантійні послуги. Гарантійний термін починається з моменту введення в експлуатацію, але не пізніше, ніж через 27  тижнів з моменту продажу. Такими гарантіями ми підтверджуємо своє зобов'язання надавати власникам обладнання та опалювальним підрядникам високоякісну продукцію, яка бездоганно працює. Компанія Viessmann пропонує безкоштовне усунення несправностей. Це відбувається за умови, що вони дійсно пов'язані з дефектами матеріалу або виробництва.

Додаткові вимоги для пред'явлення претензії за гарантією

  • Професійне проектування та монтаж системи.
  • Монтаж, технічне обслуговування, перевірка, сервісне обслуговування та гарантійні роботи повинні виконуватися виключно визнаним підрядником по опаленню.
  • Щорічний огляд і технічне обслуговування відповідно до інструкції з обслуговування Viessmann.
  • Використовувати тільки оригінальні запасні частини Viessmann.
  • Рахунок-фактура повинен бути повністю оплачений (як за сам прилад, так і за гарантійний ремонт).

На що не поширюється гарантія?

Гарантія Viessmann не поширюється на певні дефекти або пошкодження. До них відносяться всі дефекти або пошкодження, що виникли в результаті неправильного проектування або монтажу. Це також стосується випадків використання невідповідних експлуатаційних ресурсів або палива. Неправильні модифікації системи або використання деталей сторонніх виробників також можуть призвести до пошкоджень, які не покриваються нашою гарантією. Крім того, швидкозношувані деталі завжди слід замінювати відповідно до вказівок компанії Viessmann. В іншому випадку ви не зможете скористатися перевагами гарантії Viessmann. До цих дефектів також відносяться пошкодження, спричинені зовнішнім впливом, наприклад, морозом.

На додаток до цих основних умов, ми також пропонуємо ряд спеціальних гарантійних послуг, які описані нижче.

Перевірити гарантійну історію Вашого обладнання

Якщо Ви є власником опалювального пристрою Viessmann і хочете перевірити, чи розповсюджується на нього наша гарантія, і якщо так, то до якого часу – перейдіть за посиланням і введіть заводський номер пристрою. Наші фахівці здійснять перевірку і напишуть Вам на електронну адресу. Перевірка може тривати до 1-2 робочих днів.

Шановні власники обладнання Viessmann,

застерігаємо Вас від купівлі запасних частин через інтернет! Таким чином Ви ризикуєте придбати неоригінальні запчастини, які можуть згубно вплинути на експлуатацію обладнання або нанести шкоду вашому майну. Для уникнення подібних ситуацій рекомендуємо звертатися до наших Авторизованих сервісних партнерів.