Гарантійне обслуговування побутового обладнання Viessmann
Гарантійний строк експлуатації побутового обладнання торгової марки Viessmann, запасних частин до нього, електронагрівальних вставок, основного теплообмінника котлів:
- Гарантійний строк експлуатації обладнання торгової марки Viessmann становить 24 місяці з моменту введення його в експлуатацію, але не більше 27 місяців з дати продажу та не більше 42 місяців з дати виготовлення, яка зашифрована в заводському номері обладнання. (Восьма цифра заводського номера означає останню цифру року, а за дату приймається 31 грудня).
- Для котлів Vitopend 100, Vitodens 050, Vitodens 100 та Vitodens 111 можливе отримання подовженої гарантії сумарним строком до 36 місяців, а для котлів Vitodens 200/222/242 – до 60 місяців з моменту введення котла в експлуатацію. Даний строк дійсний за умови монтажу котла спеціалістом з актуальним посвідченням інсталятора Viessmann, введення котла в експлуатацію Авторизованим сервісним партнером протягом 12 місяців з дати продажу та проведення щорічного технічного сервісу. (*)
- Гарантійний строк експлуатації електронагрівальних вставок для ємнісних водонагрівачів становить 12 місяців з дати продажу.
- Гарантійний строк експлуатації запасних частин до обладнання торгової марки Viessmann становить 6 місяців з дати встановлення.
- Гарантійний строк експлуатації основного теплообмінника котлів Vitodens, проданих починаючи з 05/2013, становить 10 років з дати продажу.
(*) Дані умови дійсні за умови наявності сервісної книжки нового зразка.
Зазначений гарантійний строк експлуатації обладнання дійсний тільки за умови проведення технічного сервісу по завершенні 12-місячного строку його експлуатації.
Детальні гарантійні зобов’язання наведені нижче та дублюються у кожній сервісній книжці.
Всі роботи, пов’язані з гарантійним та післягарантійним обслуговуванням побутового обладнання торгової марки Viessmann, повинні виконуватися організаціями, співробітники яких пройшли навчання та отримали відповідні повноваження (паспорт фахівця) від ТОВ "ВІССМАНН".
З питань щодо первинного введення обладнання в експлуатацію, проведення технічного сервісу та виконання післягарантійних ремонтів Ви можете звертатись до наших Авторизованих сервісних центрів та Сервісних партнерів.
Увага! Роботи, пов’язані з виконанням гарантійних ремонтів, повинні виконуватися виключно Авторизованими сервісними центрами.
Авторизовані та VIP-авторизовані сервісні партнери: дивитись на карті
Кожен котел побутової серії Vitopend та Vitodens отримує унікальну сервісну книжку визначеного зразка з захисною голограмою.
Сервісна книжка містить детальну інформацію щодо умов гарантійних зобов’язань виробника, відривні талони на різні види технічних робіт та є невід’ємною частиною обладнання.
Звертаємо увагу на те, що усі поля відривних талонів сервісної книжки повинні бути заповнені у повному обсязі.
Як не помилитись і отримати максимально тривалу гарантію на обладнання Viessmann? Читайте рекомендації наших фахівців.
Перевірити гарантійну історію Вашого обладнання
Якщо Ви є власником опалювального пристрою Viessmann і хочете перевірити, чи розповсюджується на нього наша гарантія, і якщо так, то до якого часу – перейдіть за посиланням і введіть заводський номер пристрою. Наші фахівці здійснять перевірку і напишуть Вам на електронну адресу. Перевірка може тривати до 1-2 робочих днів.
ЗРОБИТИ ЗАПИТ