FAQ - Додаток ViCare

Як працює додаток ViCare? Які можливості та функції він пропонує? Як правильно встановити додаток? Відповіді на ці та інші найпоширеніші питання щодо додатку ViCare ви знайдете в наступних пунктах.


Встановлення і Реєстрація

Як встановити додаток ViCare?

Необхідно дотримуватися наступних кроків для підключення опалювального обладнання Viessmann до додатку ViCare:

1.  Встановіть Vitoconnect.
2.  Завантажте додаток ViCare (iOS/Android).
3.  Підключіть Vitoconnect до регулятора.
4.  Підключіть Vitoconnect до електрики.
5.  Дотримуйтесь інструкцій у додатку ViCare.

Щоб зареєструватися, потрібно створити обліковий запис користувача в додатку в розділі "Створити новий обліковий запис". Щоб Vitoconnect можна було присвоїти цьому обліковому запису, слід відсканувати QR-код або ввести виробничі дані та ідентифікатор. Для облікового запису запитуються такі дані:

●  Прізвище та ім’я
●  Адреса
●  Номер телефону

Ви також повинні вказати розташування системи опалення, якщо вона відрізняється від вашої адреси. Ці дані допоможуть спеціалізованій компанії знайти вашу адресу після підтвердження про надання послуг. Нарешті, ви повинні прийняти умови захисту даних та умови використання для завершення процесу. Якщо ви виконали ці дії, Vitoconnect, і додаток ViCare успішно налаштовані.


Додаток Viessmann ViCare

Звідки я можу завантажити додаток?

Додаток ViCare можна завантажити з App Store або Google Play Store. Зверніть увагу на відповідні мінімальні вимоги до операційної системи.


Чи можу я встановити додаток ViCare на ПК?

Додаток ViCare розроблений для мобільної операційної системи. Версія для ПК наразі недоступна.

Як мені зареєструвати Vitoconnect?

Модуль Vitoconnect можна легко зареєструвати через Plug & Play. Все, що вам потрібно зробити, це сканувати доданий QR-код за допомогою свого смартфона. Перед цим Vitoconnect та регулятор Vitotronic на теплогенераторі слід підключити до мережі живлення та Інтернету за допомогою кабелю, що входить у комплект поставки. Vitoconnect підключається до облікового запису в додатку ViCare за допомогою коду. Тому важливо завантажити програму та створити там обліковий запис користувача.

Як перевстановити додаток після зміни смартфона?

У цьому випадку просто завантажте додаток ViCare на новий пристрій. Потім увійдіть туди, використовуючи свою електронну адресу та пароль. Нова реєстрація або нова установка не потрібні. Все, що вам потрібно зробити - це увійти, і тоді ви можете продовжувати користуватися послугами програми ViCare.

Як я можу підключити Vitoconnect та ViCare до нового теплогенератора?

З міркувань безпеки Vitoconnect завжди пов'язаний з регулятором відповідного теплогенератора. Якщо ви вирішили придбати новий обігрівач Viessmann, спочатку слід скинути налаштування Vitoconnect. Для цього вам потрібно надіслати електронний лист на наступну адресу: td@viessmann.com. Вам слід надіслати електронний лист із адреси, з якої ви зареєстрували свій Vitoconnect. Потім потрібно встановити Vitoconnect і підключити його до нової системи опалення.

Я не можу знайти QR-код для Vitoconnect. Що мені робити?

QR-код також знаходиться в корпусі Vitoconnect, безпосередньо на платі. Від'єднайте кабель живлення та USB від Vitoconnect та зніміть кришку корпусу. Найкращий спосіб зробити це - потягнути корпус до себе вниз, а потім підняти його. Детальну інформацію про це також можна знайти на кроці 1 у PDF "Введення в експлуатацію".


Оновлення для додатка ViCare

Де я можу знайти оновлення для додатка ViCare?

Операційна система, тобто додаток ViCare,повідомляє, коли і які оновлення доступні. Потім потрібно підтвердити це повідомлення, а потім завантажити та встановити оновлення. За допомогою відповідного налаштування на вашому смартфоні оновлення також можна завантажувати автоматично.

Коли з’являться додаткові функції для додатка?

Відповідні додаткові функції постачаються з оновленнями програми. Тому доцільно завжди користуватись найновішою версією. Після оновлення вас також поінформують про те, що нового та що змінилося.


Користування та функції

Де можна знайти інструкції з експлуатації для додатка ViCare?

Всю інформацію про перелік функцій та роботу додатка ViCare можна знайти на сторінці додатку ViCare або дізнатися у партнера Viessmann поблизу Вас.


Що робити символи в додатку ViCare?

Що відображають символи в додатку ViCare?

Окрім температури контурів опалення, ви також можете переглянути в додатку температуру гарячої води та зовнішню температуру (на вулиці). Також можна перегялнути та змінити різні режими обігріву.

Часова програма відображається у вигляді календаря з годинником, а коли ви знаходитесь вдома відображено позначкою будиночку.


Де я можу отримати інформацію про додаток?

Для отримання додаткової інформації відвідайте сторінку сторінці про додаток Viessmann ViCare. Якщо у вас є якісь проблеми або питання, будь ласка, зв'яжіться з нами vicare-service@viessmann.com.

Чи можу я встановити режим економії через ViCare додаток?

За допомогою додатка ViCare ви можете встановити режим комфорту та вечірки. Таким чином ви можете координувати потреби та ефективність відповідно. Вибір цих параметрів доступний як для пристроїв Android, так і для iOS.

Однак режим економії можна встановити лише в тому випадку, якщо управління системою опалення також дозволяє цю функцію. Інакше ви не можете зробити ці налаштування через додаток.


Повідомлення про помилки та несправності

Додаток ViCare не підключається до опалювальної установки

Якщо додаток ViCare не встановлює підключення до опалювального пристрою, слід спочатку перевірити кабель підключення між Vitoconnect та регулятором. Ви також повинні переконатися, що ви підключені до Інтернету.

Додаток ViCare не працює

Закрийте додаток повністю. Для продукту Apple, ви повинні натиснути кнопку додому двічі та просунути додаток вгору. Потім слід перезапустити додаток. Тепер додаток ViCare має знову працювати. Щоб переконатися, також перевірте в App Store або Play Store, чи доступні оновлення для ViCare. Ви також повинні переконатися, що ваша операційна система відповідає мінімальним вимогам. 

У додатку ViCare повторюються несправності

Якщо в самому додатку є неодноразово повтрюються несправності, зв’яжіться з нами service-vicare@viessmann.com. У разі виникнення несправностей в системі опалення слід звернутися до одного з спеціалістів-партнерів Viessmann або до фахівця, якому ви довіряєте.

Додаток не показує зовнішню температуру

Додаток ViCare показує зовнішню температуру лише в тому випадку, якщо регулятор теплогенератора також має цю функцію. Це означає, що зовнішня температура доступна лише в тому випадку, якщо опалювальна система має погодозалежний регулятор і обладнана датчиком зовнішньої температури.

Температура подачі не відображається

Температура подачі теплоносія наразі недоступна функція додатка ViCare.

Температура котла не відображається

Ви знайдете температуру котла під пунктом меню «Налаштування», а потім перейшовши в пункт «Стан пристрою». Температура котла відображається для всіх систем газових та рідкопаливних систем опалення.

Я забув(-ла) пароль для додатка ViCare. Що я можу зробити?

На екрані запуску додатка ViCare є функція «Забули пароль». Введіть електронну адресу, яку ви використовували для реєстрації. Потім ви отримаєте електронний лист, з яким ви можете призначити новий пароль.

Зв'язок між моїм смартфоном та Vitoconnect нестабільний. Що я можу зробити?

Спочатку перевірте інсталяцію Vitoconnect. Між маршрутизатором бездротової локальної мережі та коробкою не повинно бути металевих предметів, наприклад, система опалення, інакше дані не можуть бути передані належним чином. Далі перевірте позиціонування маршрутизатора. Ви також можете перевірити всі з'єднувальні кабелі в цьому процесі.

Якщо жодна з цих дій не допомогла, ви можете встановити ретранслятор WiFi для посилення сигналу WiFi. Тоді має бути стабільний зв’язок між смартфоном та Vitoconnect.

На дисплеї, де  відображена інофрмація щодо контуру опалення, у верхньому правому куті замість фактичної температури відображається “--”.

Фактична температура відображається лише в тому випадку, якщо додаток також має дані з системи опалення. Регулятор теплогенратора повинен бути обладнаний такою функцією. Якщо ви не встановили кімнатний термометр, для дистанційного керування, даних немає, і на дисплеї відображається “--”.

Додаток показує, що дані не можуть бути завантажені.

Якщо відображається це повідомлення про помилку, перезапустіть Vitoconnect. Для цього відключіть модуль від живлення приблизно на 10 секунд. Інтернет-модуль перезавантажується та підключається автоматично. Потім програма ViCare може знову завантажити дані.