Увійдіть на партнерський портал Viessmann та в партнерський магазин Viessmann

Домовласники Професіонали

Обслуговування системи опалення: переваги, інтервали, витрати, договір на обслуговування

Безперебійна робота опалювальної системи Viessmann - дуже важлива складова. Тільки так можна забезпечити оптимальну взаємодію компонентів, що підвищує ефективність системи.  Крім того, таким чином можна заощадити на витратах на опалення. Однак нерідко обслуговуванням систем опалення нехтують. Ми пояснюємо, як відбувається технічне обслуговування опалювальних систем та на що слід звернути увагу, якщо ви бажаєте провести технічне обслуговування опалювальної системи Viessmann.

Чому варто проводити сервісне обслуговування опалювальної системи Viessmann

Обслуговування вашої опалювальної системи складається з двох компонентів - огляду та власне обслуговування. Обидва етапи виконує кваліфікований фахівець. Перш за все, він визначає поточний стан опалювальної системи, а потім на основі отриманих результатів розробляє план дій. Роботи з технічного обслуговування забезпечують належний стан опалювальної системи Viessmann.

При цьому може знадобитися заміна окремих деталей, що зношуються. Це називається коригувальним технічним обслуговуванням, яке відновлює цільовий стан. Після проведення огляду та коригувальних робіт ви також отримаєте звіт про технічне обслуговування вашої опалювальної системи Viessmann. У ньому перераховані виконані роботи.

Інформацію про несправності в опалювальній системі Viessmann Ви знайдете в посібнику Що робити в разі несправності?

Що перевіряється під час обслуговування системи опалення?

Під час технічного обслуговування опалювальної системи, окрім самого котла, проводяться й інші перевірки. Наступні етапи технічного обслуговування описані на прикладі газового конденсаційного настінного котла:

  • Перевірка всіх з'єднань з боку опалювальної води та ГВП на герметичність
  • Вимірювання статичного тиску та тиску подачі
  • Перевірка ущільнення пальника та сітчастого екрану пальника в зборі
  • Перевірка та регулювання запалювального та іонізаційного електрода
  • Очищення теплообмінника
  • Перевірка зливу конденсату та очищення конденсатовідвідника
  • Перевірка системи нейтралізації (за наявності)
  • Перевірка розширювального бака і тиску в системі
  • Перевірка запобіжного клапана
  • Перевірка електричних з'єднань на міцність посадки
  • Перевірка якості горіння
  • Перевірка димової системи на безперешкодний потік та герметичність
  • Гаряче водопостачання, включаючи налаштування температури, герметичність та загальне належне функціонування
  • Функціонування та відповідні налаштування насосів системи опалення, таких як насоси опалювального контуру, зарядки балонів та циркуляційні насоси ГВП.

Окремі фактори можуть відрізнятися залежно від типу та моделі системи опалення. Наприклад, для теплового насоса або паливного елемента відіграють роль зовсім інші фактори, ніж для газового конденсаційного котла або класичного масляного котла.

Причини для обслуговування опалення

  1. Уникнути високих витрат на опалення через забруднення
  2. Забезпечити безпеку мешканців
  3. Продовжити термін служби системи
  4. Підтримувати комфортні умови оселі
  5. Зберегти гарантію (для нових систем)
  6. Запобігти шкідливим для довкілля вихлопним газам з неочищених систем
  7. Запобігти раптовому відключенню опалення

Ви повинні регулярно проводити технічне обслуговування системи опалення

Система опалення працює на повну потужність від трьох до п'яти місяців на рік. Тому технічне обслуговування системи опалення слід проводити регулярно. Однак, законодавчо не встановлено часових рамок для цього. У будь-якому випадку, найкращим часом для обслуговування системи опалення Viessmann є літо. Якщо вже дуже рано настає постійне тепло, то пізньою весною також можна проводити технічне обслуговування. У будь-якому випадку, перед початком наступного опалювального сезону слід провести технічне обслуговування системи опалення.

На які витрати можна розраховувати при обслуговуванні системи опалення?

Обслуговування системи опалення вимагає витрат. Але не існує одиничних цін або фіксованих тарифів. Це пов'язано з тим, що витрати залежать від багатьох факторів, таких як

  • тип опалення
  • обсяг робіт
  • місцеві умови
  • відповідні налаштування
  • запасні частини або заміна швидкозношуваних деталей, якщо це необхідно.

 

Договір на технічне обслуговування: переваги говорять самі за себе

Договір на технічне обслуговування системи опалення забезпечує регулярний догляд за системою і, як правило, пропонує більш привабливі умови. Довгостроковий договір дозволяє краще розраховувати витрати як для вас, так і для вашого сервісного партнера.

Вам не доведеться щороку порівнювати пропозиції або переукладати договори на обслуговування. Ще однією перевагою для вас є те, що ви більше ніколи не забудете дату обслуговування.

Нарешті, в такому договорі ви можете вказати індивідуальні послуги. Таким чином, ви отримуєте пакет, який відповідає вашим потребам. Якщо ви хочете знайти відповідного сервісного партнера, ми будемо раді допомогти вам.